Leveringsspørgsmål

Hvornår ankommer min levering?

Dine leveringsoplysninger findes i ordrebekræftelsen, der sendes via e-mail på bestillingstidspunktet. For at finde ud af din leveringsstatus – e-mail ordrenummer til kundeservice@plastdirekt.dk

Mangler der noget i min levering?

Langgods, pakker osv. kan leveres med forskellige lastbiler og på forskellige dage. Hvis du mangler en pakke, bedes du vente et par arbejdsdage og se, om den ankommer med et andet bud.
På følgesedlen skal anføres antallet af pakker – leveres de? Er der nogen note på følgesedlen fra transportøren. Hvis du finder ud af, at der mangler noget ved leveringen – noter følgesedlen og bed chaufføren om en underskrift. Giv derefter feedback via nedenstående formular – indtast dit ordrenummer og beskriv, hvad der mangler.

FORM

Min levering er beskadiget.

En beskadiget lever kan kun rapporteres inden for 7 dage efter ankomst. Det kan heller ikke rapporteres efter samlingen. Hvis der er skader på leveringen, skal der gøres en meddelelse på følgesedlen, som chaufføren tager med sig.

Tag billeder af eventuelle skader, og vedhæft dem i nedenstående formular – vi vender snart tilbage til dig.

Det er vigtigt at angive omfanget af skaden i nedenstående form. Hvor på optegnelserne, antallet af optegnelser osv.

FORM